Voor een keer met je trouwe viervoeter naar William Wegman tentoonstelling

Fotomuseum Den Haag organiseert speciaal hondenuitje op dierendag

De tentoonstelling Being Human van William Wegman krijgt veel belangstelling. Niet alleen kunstliefhebbers waarderen de portretten die Wegman al ruim 40 jaar van zijn Weimaraners maakt. Hondeneigenaren herkennen de opperste concentratie die er nodig is bij fotograaf én model om de ingenieuze en vaak humoristische poses vast te leggen. Voor één keer kunnen bezoekers samen met hun trouwe viervoeter van deze foto’s genieten. Speciaal op dierendag, zondag 4 oktober, heeft Fotomuseum Den Haag een bezoekuur voor honden en hun baasjes ingesteld, van half 10 tot half 11.

-    elke hond wordt begeleid door minstens één volwassene
-    de honden blijft de gehele tijd aangelijnd
-    de hond is gewend aan andere honden

De tickets zijn inmiddels uitverkocht. We wensen alle deelnemers een fantastisch bezoek. Heeft u geen ticket kunnen bemachtigen? Dan hopen we dat u alsnog zonder uw hond tijdens reguliere uren komt genieten van de tentoonstelling. Officiële hulphonden zijn natuurlijk altijd welkom.