Hieronder staan de meest gestelde vragen en antwoorden. We hopen hieronder antwoord te geven op je vraag. Staat je vraag er niet bij, neem contact met ons op. De gegevens vind je onderaan deze pagina.
Ja. Het museum en de museumwinkel, accepteren alle gangbare creditcards. Je kunt ook met een pinpas betalen.
Ja. Museumkaarten (voorheen Museumjaarkaart) zijn aan de kassa verkrijgbaar. Kijk hier voor meer informatie.
Het museum is gesloten op 1 januari en eerste kerstdag. Met Pasen, Pinksteren en andere feestdagen is het museum geopend.
Fotomuseum Den Haag sluit om 17.00 uur.
Ja. Het museum biedt bezoekers de mogelijkheid om gebruik te maken van de Rollz Motion: een combinatie van rollator en rolstoel. Dit handige hulpmiddel kan eenvoudig worden omgevormd van rollator naar rolstoel en weer terug, zonder extra hulpmiddelen.
Benieuwd hoe de rolstoel werkt? Scan de QR-code op de Rollz of bekijk het uitlegfilmpje via de onderstaande QR-code.

Let op: deze rolstoelen en rollators zijn serviceproducten die wij vanuit het Kunstmuseum aanbieden. Ze zijn niet afgestemd op persoonlijke of medische eisen. Het is dus mogelijk dat de Rollz Motion niet volledig aansluit bij de individuele wensen.
Zijn er specifieke eisen of wensen, neem dan je op maat gemaakte rolstoel of rollator mee.
Wij adviseren de Rollz Motion van tevoren te reserveren via 070 - 338 12 19.

Ja, fotograferen is toegestaan. Je mag daarbij echter geen gebruik maken van flitser en/of statief.
Groepen dienen zich vooraf aan te melden via tel. 070-33 81 120 of via email: reserveringen@kunstmuseum.nl.
Ja, dat is mogelijk.
Je kunt gebruik maken van kluisjes. De kluisjes werken met een codeslot.
Ja. Het invalidentoilet bevindt zich op de begane grond en is bereikbaar met de lift.
Een digitale kopie van een kortingspas is niet geldig!
Kom je met de digitale Museumkaart? Zorg ervoor dat je de versie met barcode in de app bij de hand hebt. Deze wordt gecontroleerd in de hal van het museum.